hlavní strana

neděle 21. ledna 2018

V novém roce tuning ...


... jsem si nadělila, jelikož je již těsno v dílničce mé drahé :)



                                                       Takhle to začalo, pamatujete ?  :))




... už to chtělo změnu 
a taky další stroj :))


Nejdřív to horší ...


                                                           .... a pak už paráda :)


Co vám mám povídat, brzy je opět těsno, látky nejsou vůbec uspořádané :o

Přichází další fakt šílená fáze přerovnávání ...


... a skládání regálu. 
Tímto dík mému muži ♥ 
za trpělivost a výrobu :) 
Především za tu trpělivost kdy měří, vymýšlí a hlavně vyslechne moje přání 
a to je, co si budeme povídat, že dámy,
 někdy náročné :))  


Postaveno na místo.

Hmm, tady fakt neee, 
děsí mě představa šít po boku takového kolosu  ...


... lepší, že ano :))


A teď přichází to nejhorší ,
rovnání tak, aby to mělo smysl ...
Závěr už byl téměř na Chocholouška ;)


A nakonec ...

Tadááá

Představuji vám svou (téměř) vytuněnou pracovnu.
A jak říká můj oblíbený mumínek - 
"Juchů"  

Jj, to se bude pracovat :))







Proto hurá na další zakázky 
a já děkuji Vám, 
že jsou a že stále nové přicházejí
a to naše společné snažení 
má smysl


Vaše Bella 







4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Broni, jedno veliké WAU. Máš moc krásný kutlošek, tak ti přeji, ať se ti v něm dobře pracuje.

Radka řekl(a)...

Krásné! To budou výtvory!

Bella řekl(a)...

Děkuju Raduško :)
Pracuje se teď fakt o hodně lépe, takže za tu makačku to stálo :))

Bella řekl(a)...

Ó, moc děkuji Míši :)
Pracuje se krásně, to rozhodně, jen Edoušek je tam v rožku zamáčknutý, tak má slíbeno že v létě si spolu popředeme na zahradě. Nechceš přijet na přástky ? ;)