hlavní strana

neděle 23. dubna 2017

Prvorozený Vilém přeUdatný ...


... seznamte se prosím :)

Narozen 23.4.2017 v 0:54 hodin,
délka 22 cm, váha 27 gramů a délka "vlákna" je celých 240 metrů !!!

Nitka je sice hódně nerovnoměrná, ale přadlenky ví, že i tohle je na jedničku.
Nevěříte? Ráda vám u nás dopřeju zkušební jízdu :)


A že to byla fakt jízda veliká !

 Takhle se to kroutilo a cuchtalo ...


 ... a i když to vypadá v poho, tak byl proces prolínán mým klením a nadáváním, jasně že nepublikovatelným, dokonce jsem rounem i 2x mrskla na zem, za což se z hloubi duše omlouvám.



Manželova podpora spočívala v ucpání se sluchátky a poslechem Straceného ráje na plné kule, 
aby to nemusel poslouchat ...


... a tak my jeli a jeli až se občas povedla i takováto DOKONALÁ nitka ...
 (holky vidíte to ??? :o) ) 


... prostě střídavě oblačno. 



Kolovrátek měl pořád tendence házet mi zpětný chod až se mi všechno zasukovalo a pomotalo, nitka se vytrácela z ruky, 
 to teda byl adrenalin ...

A najednou CVAK ....

.... a jelo to :D 

A skoro samo !!!!

Tohle jest výsledek mého dvouhodinového moření se, zpocených zad a popraskaných nervů  :)

Rouno pod cívkou je jen na ukázku, jak to předtím vlastně vypadalo .


A teď namotat na motovidlo ...


... tak takhle by to asi nešlo ...


 ... tohle je už lepší :)


 Chvilka kochání se ...



... a mazlík už je na světě - vítej !



 Jedna vystajlovaná ranní ...


 ... a snídaňová , dneska jsem na sebe vážně pyšná :)



Děkuju Luci z Rychlebích kopců , děkuju Dani z brněnských hvozdů
 a děkuju Hani ze "švýcarských" údolí a skal
  - holky moje kolovrátkové ♥
Bez vás tří sudiček bych to nikdy nedokázala :)

A taky Táně z "Baťova"musím poděkovat, za první pytel rouna které mě nakoplo jít tímto směrem 
- že je to jak na Oscarech ? 
Však já se taky jako na Oscarech cítím :D

Ale ono to přejde, doma je binec jako v chlívku a plotna studená - jdu spadnout z výšin zpátky na zem ;)
A co bude  k obědu ? Je neděle, čtvrt na jednu, dáme si špagety s kabanosem s sýrem
  - projednou se to nezblázní :D


Krásnou neděli všem :)



A na co se můžete těšit ? 
Na super reportáž z mého studijního pobytu v úžasném prostředí s úžasnou vílí bytůstkou,
 Luc z Ovce z kopce  :)




BTW : Hlodá vám v hlavě proč je z Bivoje do rána Vilém přeUdatný ?

Bivoj byli za totáče skvělý kořeněný párečky a mě se to jaksi pořád spojuje ;) 
A navíc, jeho zrození byl vážně boj udatný, chtěl na svět, to je jasný,
tak si to jméno víc než zasloužil :)


10 komentářů:

Unknown řekl(a)...

�� Belli, držím palce do dalších bojů!����������������

Unknown řekl(a)...

Ale, takové krásné obrázky to byly, ne otazníky!

Bella řekl(a)...

Děkuju Táni, snad už to brzy nebudou boje ale vzájemné užívání si :):-*

Bella řekl(a)...

Dokážu si představit, holt technika nám nepřeje :)

Aranel na cestě.... řekl(a)...

Já to věděla :o)) je to krásný všechno a nejvíc, že má člověk zase další cíl. Pořád je čemu se učit :o)

Bella řekl(a)...

Ty mě znáš jako svý boty Lydinko, kdy přijedeš na ochutnávku? Pendolino jezdí denně, teda metro to není ;)

Han řekl(a)...

Jééé to je pecka! Náhodou tyhle příze vypadají hrozně dobře, úžasně "naturálně" a prostě moc se mi to celé líbí! :) Gratulíren! :)

Bella řekl(a)...

Danken Hani,tos mě potěšila !
Holt Shetlandky od Lucy jsou prostě úžo :)

Unknown řekl(a)...

Belli, paráda, nemůžu se vynadívat a obdivuju, co všechno máš odvahu zkusit! Super!!!

Bella řekl(a)...

Moc děkuju Míši za podporu ! :)
Nechceš si udělat "kurz" předení? Ráda tě uvidím :)