hlavní strana

čtvrtek 13. dubna 2017

Medvědí vaření ...


... nastalo, když nám hlava rodiny na cyklovyjížďce ulovila v lese medvědí česnek a já ho nechtěla jako každý rok jen tak hodit do mrazáku.


 KREVETKOVÉ TĚSTOVINY S MEDVĚDÍM PESTEM
je to můj vlastní recept, vymyšlený a zrealizovaný za pár minut, nejraději mám rychlovky. Snad ho vyzkoušíte a bude vám chutnat tak jako mě, to znamená moc a moc.
Takže mám tu čest vám ho představit :)

Potřebujeme :
- těstoviny (nejlépe čerstvé chlazené italské tagliatelle např. z Lidlu
                   a ty já bohužel neměla, tak musely stačit obyčejné semolinové špagety )
- pesto z medvědího česneku a parmazánu
- mražené krevetky (kupuju v Globuse, mají je na váhu)
- pórek
- slunečnicové semínko

Klasickým způsobem si připravím těstoviny.
Na pánvičce osmažím na olivovém oleji do sklovata trochu pórku a na to přihodím mražené krevetky, opékám za stálého míchání a trochu přisolím.
Do horkých zcezených těstovin zamícháme pesto dle chuti, nahoru navršíme krevetkovou směs, lžičku pesta, posypeme slunečnicovými semínky, nejlépe opraženými, a trochou parmezánu.

Semínka já dala v hnutí mysli, tudíž nebyly opečené a parmazán padl do pesta, takže žádný nezbyl :))

Podáváme ...

Dobrou chuť  :)



Recept je určitě možno obměňovat dle chuti např. přidáním kapky citronu do směsi, opepřit, místo parmazánu posypat kozím sýrem, místo pórku použít jarní cibulku... Fantazii se meze nekladou :)

Navíc budu ráda za další podněty na obměnu.

A jak na to úžasné PESTO ?
Recept je ODTUD , je opravdu skvělý a chutný.
Já použila k sekání tyčový mixer, pesto mám proto mírně našlehanější, což není na závadu.

Další dva druhy jsou čisté česnekové pesto pro manžela na přidání do polévky a kamkoli
a pesto se sušenými rajčaty  spíše pro mě, milovnici sušených a jakýchkoli jiných rajčat .

Na fotce jsou všechny 3 druhy pesta, zleva klasik, rajčatové a s parmazánem, docela je vidět ten rozdíl už v barvě.


To nej parmazánové jde obměnit kešu nebo piniovými oříšky, viděla jsem i recept s vlašskými ořechy, možností je fůra.
Já jsem ho musela v lednici zarovnat až dozadu, bylo by hned pryč ... :D









Žádné komentáře: