hlavní strana

středa 29. března 2017

Yarn Along 27 na modré vlně ...


... aneb Makariri v protikladech (Makariri Shawl Opposites) :)

Můj jarní počin , pro mě nezvyklá kombinace kontrastních přízí - no vlastně každá kombinace je pro mě nezvyklá, já se křížit barvy docela bojím a dlouhodobě se teď učím do toho jít a nebát se ;)


Po roce jsem se pustila opět do vymalovávání , čtivo tedy přichází na řadu při jídle -
já vím, nemá se to, ale času je tak zoufale málo ....

Těšení se na Velikonoce , které trávíme tradičně na kole podél řeky Moravy , tedy až koledníci odkoledují a my máme celé odpoledne na jarní kochání se. 

Pár drobností pro přátele a taky pták Klubák k altánku pro potěcu oka, asi mu přibude ještě jeden/jedna z tmavé hlíny :)




A zahrada ....









.... miluju jaro ♥ 


2 komentáře:

Han řekl(a)...

Barvy šátku jsou naprosto famózní! :) ♥

Bella řekl(a)...

Děkuju Hani, jak já se kombinací bojím, tak tahle mi taky sedí, snad první vlaštovka ... :)