hlavní strana

neděle 12. února 2017

Pilujeme lyžování ...


... Hynčice pod Sušinou :)


Bylo krásně, bylo fajn, bolely nohy i ruce a i na modráky se dostalo - od špuntu na šlepru ;)




Učila se Valinka - poprvé - a učila jsem se já - v rámci zdokonalení.
Plán zněl jasně, zapsat se do školičky a já fešného instruktora a Valinka instruktorku, to dá rozum :D
Zapsat jsme se byly, na sobotu odpol ve stejný čas i na stejné minisjezdovce, výbava pro obě půjčená (já mám prachstarou a Valinka zatím žádnou) a hurá na to.
Oba mobily vybité, vše je zachyceno tedy alespoň na kameře, takže zachráněno.
Jen ten plánovaný fešný instruktor se nekonal a já v tom laufu v půjčovně ani neměla čas na vznášení jakýchkoli požadavků (mmch, dostalo ho samozřejmě naše dítko) No možná dobře, jinak bych asi myslela na kdeco, jen na techniku ovládání lyží asi ne :D
Ale užily jsme si to :)


Druhý den už Valince v půjčovně říkali Růžovko, to pro tu novou šedorůžovou čepici :)



Pozdní odpoledne s odměnou v příjemné restauraci Kraličák ...






 Tatínek tentokrát nelyžoval, kochal se tím, jak nám to jde a nebo se věnoval roběti.
No a platil, to je dámy též důležitá funkce , žeáno  :)






Parta též bezva, bez toho by to ani nešlo ...


... nové kamarádky  ...


... a domeček náš a sympatická varianta ubytování hnedle vedle :)




Na pletení nebyla ani myšlenka, jak jsem nabalila tak dnes vybalila :)







 

Žádné komentáře: